Home
Cases
Contact
Menu
Home > Cases > Dijkgraaf Reinders

Dijkgraaf Reinders

Dijkgraaf Reinders is niet alleen dol op de mooiste en lekkerste producten maar ook op haar klanten in de foodsector. Deze groothandel wil bedrijven helpen met groeien en bloeien door extreme service, hoogwaardig advies en slimme technologie. Voor Dijkgraaf Reinders ontwikkelde Bright een compleet nieuwe positionering, huisstijl en website.

Van strategie tot en met executie
Positionering
Branding
Website development
Van strategie tot en met executie
Positionering
Branding
Website development

Merk fotografie

Door te spelen met perspectief hebben we de producten van Dijkgraaf Reinders een hoofdrol laten spelen. Door optische illusie lijken de producten mega groot. Zo visualiseerden we het recept voor groei.

Logo design

De letters D en R namen we als uitgangspunt om een nieuw herkenbaar logo te ontwerpen. Het nieuwe logo oogt fris en fruitig en straalt dynamiek uit. Het is compact en daardoor eenvoudig toepasbaar.

Corporate identity

Van het visitekaartje tot de signing op de vrachtauto’s en een compleet nieuwe website. Wij zorgden ervoor dat de visuele identiteit van Dijkgraaf Reinders consistent en herkenbaar is.

State of the art website

Bureau Bright ontwierp van scratch een inspirerende website. Het karakter van Dijkgraaf Reinders komt op een verrassende manier terug in het design. Onze UI/UX experts zorgden voor een site die op een intuitieve manier werkt en een feestje is om op rond te neuzen.

Marketing executie

Dijkgraaf Reinders kiest met Bright niet voor half werk. Het merk is opnieuw van de grond af opgebouwd en is weer zo fris als een hoentje.

Strategy

We kiezen voor een duidelijke groeistrategie, door verrassende producten aan te bieden aan de bestaande markt. De klant staat altijd centraal.

Concepten

Groei vormt de basis voor de nieuwe fotografie. De producten zijn uit de kluiten gewassen. En de foto’s worden extra persoonlijk door het team van Dijkgraaf Reinders.

Positionering

Dijgraaf Reinders is het recept voor groei voor de horeca. Het bedrijf is uniek door de kracht om meer rendement uit Food te halen.

Webdevelopment

Bij een fris merk hoort ook een frisse website. Bright heeft een nieuwe website gebouwd met een totaal eigentijds design dat helemaal past bij het nieuwe Dijkgraaf Reinders.

Wij halen alles voor je uit de kast

Ons doel

Voor Bureau Bright is een project pas geslaagd als er groei wordt gerealiseerd en de verwachting van de klant is overtroffen.

0%

Tevreden klanten

0%

Meer nieuwe klanten

0%

Unieke bezoekers

Meer klanten door slimme marketing?

Bekijk ook