Home
Cases
Contact
Menu
Home > Cases > Helder Letselschade

Helder Letselschade

Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar heeft vaak grote gevolgen. Wat moet je doen als je de dupe bent geworden door toedoen van een ander? Haal het maximale uit de zaak met Helder, zodat jij weer vooruit kan kijken. Voor Helder letselschade ontwikkelde Bright een compleet nieuwe corporate identity inclusief heldere website. Daarnaast bedachten wij het campagnethema ‘Je leven staat op z’n kop bij letselschade’. Het merk Helder positioneert zich nu op een verrassende manier.

Van strategie tot en met executie
Strategie
Brandguide
Website
Digital Marketing
Van strategie tot en met executie
Strategie
Brandguide
Website
Digital Marketing

Concept

Je leven staat op z’n kop bij letselschade. Helder helpt je transparant en vakkundig zodat je weer vooruit kan kijken.

Huisstijl

Clean en overzichtelijk. De nieuwe huisstijl sluit weer helemaal aan bij de propositie: Helder bij Letselschade.

Website

Het leidende principe bij de ontwikkeling van de website was een optimale user experience.

Meer klanten door slimme marketing?

Bekijk ook