Home
Cases
Contact
Menu
Home > Cases > Makelaardij van de Weerd

Visual identity & website

Mooi Wonen. Makelaar van de Weerd is een bedrijf voor de volgende generatie. De focus ligt op een actieve rol als het gaat om aan- of verkoop. Deze makelaardij opereert vooral in het hoge segment. Wat opvalt is de passie voor het vak. Dat blijkt uit een zeer hoge klantwaardering en bijvoorbeeld de bereikbaarheid. Ook in het weekend of laat op de avond zal er worden gereageerd op telefoontjes, chats of facebookberichten. Van de Weerd realiseerde Bright een totaal nieuwe corporate identity en on- en offline middelen om het splinternieuwe merk als een raket te lanceren. Deze case is een mooi bewijs dat een start-up in korte tijd kan groeien tot een gevestigde naam.

In recordtijd een stevige positie op de markt voor exclusief wonen.
In recordtijd een stevige positie op de markt voor exclusief wonen.

Meer klanten door slimme marketing?

Bekijk ook

Breaking News
Bureau Bright en Cliptoo Marketing groeien samen verder
Lees verder