Home
Cases
Contact
Menu
Home > Cases > Quadraat

Quadraat

Ons land heeft ruimte nodig waar het goed wonen, werken, reizen en recreëren is. Bij elk project kruipt het team in de huid van de opdrachtgever en hebben tegelijkertijd een helicopterview. Voor Quadraat ontwierp Bright een compleet nieuwe visuele identiteit, inclusief website, die het DNA van het bedrijf ademt. Het thema ‘Kwaliteit in zicht’ komt op een spannende manier terug in de fotografie.

Van strategie tot en met executie
Positionering
Branding
Website development
Van strategie tot en met executie
Positionering
Branding
Website development

Logo design

Bright ontwierp een uniek beeldmerk voor Quadraat. Het vignet is ontstaan uit de Q, een kwadraat en de spin in het web.

Fotografie

‘Kwaliteit in zicht’ was het thema voor de fotografie. De projectmanagers hebben oog voor detail, zonder de helicopterview te verliezen.

Webdesign

Passend bij de nieuwe visuele identiteit ontwierp en bouwde Bright een website die de ambities van Quadraat in beeld brengt.

Helicopter view

De mensen van Quadraat figureerden in hun eigen fotoshoot. Op een mooie manier zijn de projectmanagers in de landschappen gephotoshopt. Het resultaat is spannend en laat als metafoor precies zien wie Quadraat is.

Wij halen alles voor je uit de kast

Het doel

Quadraat wil zijn visuele identiteit verbeteren zodat die beter aansluit bij het karakter van het bedrijf. Door de nieuwe uitstraling laat Quadraat zien dat het een modern en aantrekkelijk bedrijf is.

0%

Meer projecten

0%

Projectmanagers (FTE)

0+

Leads per maand

Meer klanten door slimme marketing?

Bekijk ook

Breaking News
Bureau Bright en Cliptoo Marketing groeien samen verder
Lees verder