Home
Cases
Contact
Menu
Home > Cases > Voltens

Voltens

Het is tijd voor Voltens. Gedreven door eenvoud en transparantie zet Voltens de markt onder hoogspanning. Omdat de gevestigde orde tergend langzaam werkt, pakt Voltens het slimmer aan. Projecten worden snel, goedkoop en duurzaam aan het net gekoppeld. Kortom: u wilt aan het werk? Wij doen het licht aan. Aansluiten zonder spanning noemen wij dat. Bright bedacht een nieuwe merknaam en ontwierp een compleet nieuwe visuele indentiteit.

Van strategie tot en met executie
Positionering
Branding
Website
Digital marketing
Van strategie tot en met executie
Positionering
Branding
Website
Digital marketing

Brand name

Bright bedacht een merknaam die past bij het karakter van dit nieuwe bedrijf. De founders beloven de klant geen spanningshoofdpijn maar sluiten je snel en goedkoop aan. Ook het logo, de huisstijlkleuren en de typografie geven het merk de krachtige uitstraling die nodig is.

Webdesign

Bright ontwierp en bouwde een sprankelende website die niet alleen mooi oogt, maar ook klaar is voor de toekomst. Hij is inbound ready en past naadloos in de customer journey die we voor Voltens onderzoeken. Waar Voltens ook opduikt, er is altijd sprake van een consistente uitstraling.

Customer Journey

Relevante leads is waar het tegenwoordig om gaat. Bright brengt daarom de customer journey in kaart. Dit is de kapstok om de verwachtingen van klanten te overtreffen. Door middel van marketing automation en bijvoorbeeld peak-end experience komt Voltens bij de juiste mensen aan tafel.

Voltens brandbook 3 afbeeldingen

Marketing executie

Voltens kiest met Bright voor snelle groei. Het nieuwe merk heeft een fris gezicht gekregen… maar nu begint het pas. Door slimme inbound marketing komt het juiste publiek in aanraking met de beloftes van Voltens.

Digital strategy

De klant staat altijd centraal. Dit is het startpunt voor een heldere strategie. Voltens verovert de markt door korte lijnen en een pragmatische aanpak.

Branding

Voltens is voor heldere communicatie. Deze karaktertrek komt duidelijk terug in de visuele identiteit. Van logo tot whitepaper en van fotografie tot de website. Alles ademt het Voltens DNA.

Positionering

Voltens zet de markt onder hoogspanning. De concurrentie is log en traag. Dat geeft de mogelijkheid om snel een topspeler te worden met een uitgesproken uitstraling.

Webdevelopment

Op basis van de customer journey en de beoogde persona’s ontwikkelden de UI/UX designers samen met de developers een website die helemaal klaar is voor de toekomst.

Voltens staat in één keer op de kaart

Het doel van Voltens is om in een mum van tijd de benchmark te worden in hun branche. Dat klinkt Bright als muziek in de oren. Voor Voltens bedachten wij daarom een merkstrategie die perfect aansluit bij de ambities van de opdrachtgevers.

Wij halen alles voor je uit de kast

Resultaten

Binnen vijf jaar is Voltens toonaangevend in de hoog- en middenspannings branche.

0%

Tevreden klanten

0%

Meer afspraken

0+

Leads per maand

Meer klanten door slimme marketing?

Bekijk ook

Breaking News
Bureau Bright en Cliptoo Marketing groeien samen verder
Lees verder