clockdownload-arrowSluiten kruislight-bulblocationstalkphone

MOOI WONEN
Corporate identity

Mooi Wonen. Makelaar van de Weerd is een bedrijf voor de volgende generatie. De focus ligt op een actieve rol als het gaat om aan- of verkoop. Deze makelaardij opereert vooral in het hoge segment. Wat opvalt is de passie voor het vak. Dat blijkt uit een zeer hoge klantwaardering en bijvoorbeeld de bereikbaarheid. Ook in het weekend of laat op de avond zal er worden gereageerd op telefoontjes, chats of facebookberichten. Voor Mooi Wonen. Van de Weerd realiseerde Bright een totaal nieuwe corporate identity en on- en offline middelen om het splinternieuwe merk als een raket te lanceren. Deze case is een mooi bewijs dat een start-up in korte tijd kan groeien tot een gevestigde naam.

In recordtijd een stevige positie op de markt voor exclusief wonen.

Meet weten?

Neem contact op met Johan Lammers

Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op!

Zal ik je even bellen?

Laat je nummer achter en ik bel z.s.m. terug.

Bel Lambert

Marketing Strateeg

Zal ik je even bellen?

Laat je nummer achter en ik bel z.s.m. terug.

Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op!

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Bedankt voor je inschrijving!

Meer weten over onze aanpak?

caseboek aanvragen