clockdownload-arrowSluiten kruislight-bulblocationstalkphone

Prins
Redesign website

Met diverse labels, waaronder PrinsEsclusivo en PrinsClassics, groeide Wim Prins in Nunspeet door de jaren heen uit tot een landelijk autohuis voor ware liefhebbers.

De Prins-groep wil zich ook online nadrukkelijk manifesteren. Met een toegankelijke site waarbinnen de vijf afzonderlijke labels allemaal hun eigen doelgroep aanspreken. Terwijl ze toch onmiskenbaar eenzelfde Prins signatuur uit moeten stralen. Wij ontwikkelden een responsive website die álle labels optimaal tot hun recht laten komen. Met dynamische videobeelden, slimme koppelingen naar het actuele occasionaanbod en met een sterke,  éénduidige positionering die de échte autoliefhebber tot de verbeelding spreekt.

“We ontwikkelden een website waarbij elk label zijn eigen doelgroep aanspreekt.”

Bekijk de video

Neem contact op met Ben Schot

Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op!

Zal ik je even bellen?

Laat je nummer achter en ik bel z.s.m. terug.

Bel Lambert

Marketing Strateeg

Zal ik je even bellen?

Laat je nummer achter en ik bel z.s.m. terug.

Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op!

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Bedankt voor je inschrijving!

Meer weten over onze aanpak?

caseboek aanvragen