clockdownload-arrowSluiten kruislight-bulblocationstalkphone

Senzup

Senzup helpt ouderen om zo lang mogelijk zelf de regie over hun leven te houden. Ze zijn immers ervaren genoeg. Maar af en toe een ‘buddy’ is wel prettig. Senzup biedt middelen en mensen om het jou zo comfortabel mogelijk te maken. Zo blijf je vitaal en kun je blijven genieten van je vrijheid. Voor Senzup creëerden we een nieuwe strategie die vertaald werd in de ‘Samen met Senzup’ campagne. Van fotografie tot huisstijl, van drukwerk tot webdesign, van brandbook tot development en van leadgeneratie naar meer rendement. Een echte teamprestatie.

VAN STRATEGIE TOT EN MET IMPLEMENTATIE

Positionering
Campagne
Fotografie
Website

BOUWEN EN METEN

Bright helpt Senzup door kwalitatieve leads te genereren. Relevant verkeer halen wij binnen door inspirerende on- en offline campagnes. De marketing funnel hebben we in kaart gebracht en daarnaast worden alle resultaten per campagne continu gemeten

CONTINU OPTIMALISEREN

Op basis van de resultaten optimaliseren we de online- en offlinecampagnes zo efficiënt mogelijk. We gaan voor betere resultaten én lagere kosten. Bright gelooft in Growth Driven Design. We analyseren de prestaties van de website zodat we verbeterpunten krijgen waarmee we de online presence laten meegroeien met de ambities.

CUSTOMER JOURNEY

Ook na een lead helpen wij verder. We kijken samen naar de complete klantreis en zorgen dat de verwachting van de klant wordt overtreffen op alle contactmomenten. Dit doen we met marketing automation, en een peak-end experience.

Een compleet nieuwe corporate identity

Bureau Bright bedacht en ontwierp een compleet nieuwe huisstijl die aansluit bij de doelgroep. Aangename vormen, frisse kleuren en een heldere typografie geven Senzup een eigen gezicht.

Van strategie tot executie

Voor Senzup verzorgt Bureau Bright het hele traject. Samen met Senzup zorgen wij ervoor dat het merk in no time op de kaart staat.

Strategie

Er is niets leuker dan van scratch te mogen bouwen aan een merk. Samen met Senzup ontwikkelden wij een nieuwe strategie voor dit bijzondere merk.

Positionering

De slogan ‘Blijf jezelf’ sluit precies aan bij de beleving van veel senioren. Ondanks dat niet alles meer vanzelf gaat, willen deze strijdlustige senioren blijven doen waar ze van houden.

Concepten

‘Samen met Senzup blijf je doen waar je van houdt.’ Dit concept was de basis voor een serie pure portretten. Trotste senioren die zich niet uit het veld laten slaan.

Communicatie

Alle communicatie van Senzup heeft een totale rebranding ondergaan. Naast een nieuwe huisstijl is de website opnieuw ontworpen, gebouwd en volledig geoptimaliseerd voor leadgeneratie.

Wij halen alles voor je uit de kast

Resultaten

Als het om ‘groei’ gaat dan is Bright er als de kippen bij. Dat bewijzen ook deze cijfers. Via ons dashboard worden alle resultaten continu in de gaten gehouden.

10K
unieke bezoekers per maand
600+
brochure aanvragen per maand
100%
positieve klantreacties

Ook toe aan nieuwe start?

Neem contact op met Xandra van der Mijn

Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op!

Zal ik je even bellen?

Laat je nummer achter en ik bel z.s.m. terug.

Bel Xandra

Marketing Consultant

Zal ik je even bellen?

Laat je nummer achter en ik bel z.s.m. terug.

Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op!

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Meer weten over onze aanpak?

caseboek aanvragen