clockdownload-arrowSluiten kruislight-bulblocationstalkphone

HART VOOR APELDOORN

Liefde voor de Schepper en de medemens staat centraal bij de SGP. Vanuit dat perspectief zoekt deze partij het beste voor de inwoners van Apeldoorn. Aan Bureau Bright de taak om deze missie over het voetlicht te brengen. Wij bedachten het verkiezingsthema ‘Hart voor Apeldoorn’ wat we vertaalden in een crossmediale campagne. In de aanloop naar de verkiezingen zorgen wij voor maximale exposure d.m.v. een online campagne die past bij de interesses van de doelgroep. Voor de segmentatie hebben we gebruik gemaakt van big data en microtargeting om de potentiĆ«le kiezer optimaal te bereiken. Alle kanalen zijn benut. Van de campagne website tot de opvallende outdoor uitingen zorgden wij voor een consistente campagne.

VAN STRATEGIE TOT EN MET EXECUTIE

Campagneconcept
Microtargeting
Crossmediale campagne

Neem contact op met Lambert van Asselt

Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op!

Zal ik je even bellen?

Laat je nummer achter en ik bel z.s.m. terug.

Bel Lambert

Marketing Strateeg

Zal ik je even bellen?

Laat je nummer achter en ik bel z.s.m. terug.

Bedankt voor je bericht. We nemen contact met je op!

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Bedankt voor je inschrijving!

Meer weten over onze aanpak?

caseboek aanvragen